Wednesday, December 14, 2011

අපේ වැඩක්.....

ලොකු විස්තරයක් තියනව පුලුවන් තරම් කෙටියෙන් කියන්නම්....,

අපේ syllabus එකේ හැටියට Final සෙමෙස්ට්‍ර් එකට project එකක් කරන්න ඕන ...ඉතින් මගේ වැඩ ගැන පැහැදීමකින් ඉන්න :P අපේ Director sir B.Gajashinha & IT HOD Manjula Sir & අපිට අපේ ATI එක එහෙමත් නැතිනම් Advanced Technological Institute -Badulla කලින් තිබුන වෙබ් එක new mood එකකින් කලින්ටත් වඩා හොඳට කරන්න භාර දුන්න...group leader විදියට මං කොල්ල වැඩේ ඉහලින්ම භාරගත්ත..

ටිකක් කට්ටෙකුත් කාල මගේ group එකේ අනිත් මෙම්බ්‍ර්ස්ල 3 (Lahiru,Kumu & Thanu) ගෙත් සපොර්ට් එක අරන් වැඩේ ගොඩ දැම්ම http://atibadulla.edu.lk/ ..ඒ අපේ ඇනුවල් BlooD Donation Campaign එක දවසෙ හරියටම දවස 2011 ඔක් 21....   )...

ඉතින් ඔබ තුමන්ලා තුමියන්ලා අපේ වෙබ් එක බලල හොඳ නරක comment කරන්න....ඒක මගේ වෙබ් ජීවිතේට ගොඩක් වැදගත්..... මම තව වෙබ් site කීපයකුත කරනව තවම ඉවර නෑ.....ඉවර උන ගමන් දන්වන්නම්.....

මෙහෙමයි වැඩේ උනේ....




HOD Manjula Sirගෙ කතාව.



මං කොල්ලගෙ පොඩි කතාව


අපේ Director sir B.Gajashinha 








අපේ කස්ටිය...

No comments:

Post a Comment